سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

امروزه هر کسب و کاری که دارید نیاز به طراحی و ساخت اپلیکیشن برای آنلاین کردن کار خود دارید. از آنجایی که تعداد استفاده کنندگان از موبایل بیش از قبل شده است ساخت اپلیکیشن تبدیل به نیازی ضروری شده است. آمار ها نشان میدهد که در از سال 2008 تا سال 2017 تعداد استفاده کنندگان لپتابها رشد چندانی نداشته است ولی تعداد استفاده کنندگان موبایل نسبت به گذشته بیش از 80 برابر شده است و حتی پیش بینی میشود که این امار تا سال 2020 باز هم بیش از 40 درصد رشد داشته باشد.

به همین دلیل ساخت اپلیکیشن ها از مهمترین کارهایی است که هر تجارتی باید انجام دهد. کسب و کار سنتی دیگر جوابگوی نیازهای اکثر مردم نیست. تمایل افراد هم به انجام امور روزمره توسط اپلیکیشن ها بیش از پیش شده است. امروزه برای هر کاری از اپ ها استفاده میکنیم. برای خرید لوازم منزل مانند لوازم برقی، صوتی تصویری، فرش، لوستر، لوازم چوبی، پوشاک، غذا و... از اپلیکیشن ها استفاده میکنیم. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. تنوع محصولات در فروشگاه های آنلاین بسیار زیاد است. شما نمیتوانید برای خرید یک وسیله به بیش از چند مغازه سر بزنید. علاوه بر سختی راه و خستگی و ترافیک، این امر باعث اتلاف زمان و هزینه میشود. ولی اگر برای خرید یک کالا به اپلیکیشن ها مراجعه کنید با بیش از میلیون ها کالا و هزاران برند و مغازه روبرو میشوید. امکان مقایسه کالا در این روش بسیار راحت و بدون دردسر است.چه چیزی بهتر از اینکه هزاران کالا را در پیش روی خود داشته باشید و بتوانید به راحتی تمامی ویژگی های آنها را با هم مقایسه کنید؟ و در نهایت محصول منتخب خود را خرید کنید.

راحتی استفاده از اپلیکیشن ها از دیگر مزایای آنهاست. معمولا اپ ها توسط هر قشری با هر سوادی قابل استفاده است. البته که این موضوع به طراحی رابط کاربری اپلیکیشن ها هم بستگی دارد. ممکن است اپلیکیشنی توسط یک شرکت نامعتبر طراحی شود که پر از ایرادات ظاهری و باطنی است و حتی کار با آن مشکل باشد. ولی اگر ساخت اپلیکیشن توسط شرکت معتبری انجام شود که در زمینه ui و ux تجربه زیادی داشته باشد این موضوع کاملا برای همه افراد صدق میکند.

از آنجایی که ویستا یک شرکت طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت است که متشکل از تیمی حرفه ای و باتجربه است، میتواند شما را برای هر کسب و کاری که دارید راهنمایی کند. مشاوره رایگان از ویژگی های خوب این شرکت است. حتی اگر تمایل به خرید هم نداشته باشید میتوانید با مشاوران حرفه ای این شرکت به صورت کاملا رایگان در زمینه کاری خود مشاوره بگیرید. این شرکت همچنین برای هر کسب و کاری طراحی اختصاصی انجام خواهد داد و اینکار را با توجه به تمامی نکات مهم هر کسب و کار که شامل نیازهای جامعه و مشتریان، تحلیل رقیبان، اصول مارکتینگ و.. است انجام میدهد.